Навчально-виховний процесс проходить в 25-и ккабінетах, обладнаних технічними засобами навчання, 6-х лабораторіях та 4-х майстернях.
В училищі є 2 комп'ютерні класи, функціонує бібліотека, книжковий фонд якої налічує 68 тисяч примірників. Полігоном для проведення навчально-виробничої практики є учбове господарство, яке має 200 га орної землі, плодовий сад 14 га. Виробничому навчанню сприяє технічне забезпечення: 30 тракторів, 11 автомобілів, 15 комбайнів різного призначення.
“Однією з найважливіших особливостей нашого часу є перехід розвинутих країн від постіндустріального до інформаційного суспільства, а тому питання інформатизації всіх сфер суспільного життя є одним пріоритетом завдань держави.
Одне з головних завдань освіти в умовах інформаційного суспільства навчити дітей користуватися інформаційними технологіями та навчатися, використовуючи ці технології. Наскільки успішно буде вирішене це завдання визначною мірою залежить розвиток країни і її місце у світовій спільності.
Навички, які дає програма Intel “Навчання для майбутнього”, це дійсно навички для і заради майбутнього”
В училищі є 2 комп'ютерні класи, функціонує бібліотека, книжковий фонд якої налічує 68 тисяч примірників. Полігоном для проведення навчально-виробничої практики є учбове господарство, яке має 200 га орної землі, плодовий сад 14 га. Виробничому навчанню сприяє технічне забезпечення: 30 тракторів, 11 автомобілів, 15 комбайнів різного призначення.
Навчально-виховний процес здійснюють 76 педагогічних працівників, 21 спеціаліст, 48 робітників. Серед педагогічних працівників:Наші педагогічні працівники постійно поновлюють свої методи навчання, відвідуючи семінари різних предметних галузей.
7 викладачів - методистів
3 старших викладачі
19 викладачів вищої категорії
4 майстри виробничого навчання І категорії
5 педагогічних працівників нагороджені знаком “ Відмінник освіти України”.
“Однією з найважливіших особливостей нашого часу є перехід розвинутих країн від постіндустріального до інформаційного суспільства, а тому питання інформатизації всіх сфер суспільного життя є одним пріоритетом завдань держави.
Одне з головних завдань освіти в умовах інформаційного суспільства навчити дітей користуватися інформаційними технологіями та навчатися, використовуючи ці технології. Наскільки успішно буде вирішене це завдання визначною мірою залежить розвиток країни і її місце у світовій спільності.
Навички, які дає програма Intel “Навчання для майбутнього”, це дійсно навички для і заради майбутнього”